sandrapluto

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Vinn lite APPLE-saker :p

Av Sandra Johansson - 17 november 2011 14:08

   
En sån här iphone kan man vinna på facebook!
Tävlingen är i full gång så MISSA inte att delta!

Vi utser 3 stycken vinnare den 24:e december som en riktigt fin julklapp!

Reglerna är enkla:

- Gilla Phoneart
- Dela bilden ( en silvrig & en guldig iPhone) 
- Kommentera bilden att du Gillat & Delat!

Driver du en blogg kan du dessutom vinna en iPad 2 genom att länka tävlingen på din blogg! Kommentera då även att du gjort detta!


OBS! Vi kommer utse vinnarna av dem som kommenterat bilden så det är ytterst viktigt att det är där ni kommenterar och INTE i vår logg. Detta då vi använder oss av ett program som slumpmässigt kommer välja ut våra vinnare! 

Når vi 30000 Gilla markeringar slänger vi in 24 st tröstpriser till alla som inte vunnit, vad tröstpriset är får ni reda på den 24:e december!
Nu vet ni nog lite om tävlingen :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Johansson - 16 januari 2012 07:45

ja som rubriken säger kanske jag ska sluta blogga. Jag har varken tid eller lust! :( Som ni kanske märker så bloggar jag inte mycket! :(( Det är synd men jag har faktiskt inte tid. Jag har ju en häst som jag har börjat tävla med varannan helg! :) Vi ...

Av Sandra Johansson - 30 december 2011 12:39

Hej bloggen! Nu ska jag och min bästa familj sticka till Tranås och fira nyår där med våra kompisar! Men mitt problem är typ att det är en kille som bor där som är 14 år och jag tycker att hann är söt och så. Så det är ganska pinsamt att komma dit. M...

Av Sandra Johansson - 26 december 2011 22:24

Hej, idag så hade jag ställt klockan på åtta. Jag åt frukost klädde på mig och sen cyklade till stallet. Jag tränade dressyr i ridhuset och det gick helt okej. Han gick i form nästan hela tiden men han hade kunat vara mer "alärt" Efter ridningen så c...

Av Sandra Johansson - 26 december 2011 22:24

Hej, idag så hade jag ställt klockan på åtta. Jag åt frukost klädde på mig och sen cyklade till stallet. Jag tränade dressyr i ridhuset och det gick helt okej. Han gick i form nästan hela tiden men han hade kunat vara mer "alärt" Efter ridningen så c...

Av Sandra Johansson - 21 december 2011 12:32


Nu har jag varit uppe en stund och både ätit frukost och lunch.  Jag har också skypat med Julia under förmiddagen!:) Nu ska jag snart till stallet och rida. mocka, rykta och fixa iordning min m utrustning för min kompis Tova ska ta hand om Pluto im...

Presentation

Sandras blogg här!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards